Ametist Holistic Therapy Center

Güvenli Yolculuğun Sırrı

The Secret Of The Safe Journey

Hakkımızda/About Us

İstanbul merkezli yolculuğumuzda, başta Sapanca olmak üzere Türkiye'nin birçok şehrinde ve dünyada Ametist Bütüncül Tedavi Merkezi olarak hizmet vermekteyiz.

Uzman Psikiyatristler , Uzman Psikologlar, Laborantlar, Hemşireler ve Anestezi Uzmanlarından oluşan ekibimiz.

Gizlilik

Hasta mahremiyeti

Pastoral Yasam Alanı

Her şey dahil yasam ve tedavi alanları

Misafirlerimiz merkezimize refakatçi eşliğinde kabul edilmektedir.

Modern & teknolojik ekipmanlar

Sürecimizde misafirlerimizin normal ve sağlıklı hayata dönmesi için çok katmanlı bir yaklaşım sunuyoruz.

Uzmanlarımız hastanın kişiliği üzerinde odaklanarak strese dayanıklılığını güçlendiriyorlar ve hastalığın endojen nedenlerini ortadan kaldırıyorlar. Hastalığın tipik belirtisi  olan toplumsal izolasyon göz önünde bulundurularak uzmanlarımız tarafından yürütülen bireysel terapilerden sonra grup terapileri ile tedavinin başarısı arttırılmaktadır.

Uluslararası praktiği gösterdiği gibi bu hastaların günlük iletişim becerilerini güçlendirir ve  ileride olabilecek hastalığın nüksetme riskini azaltır. Mental durumunu normalize etme, nüksün önleme ve tedavinin sonuçlarındandır.

Eğer güçlü bir bağımlılıkla karşı karşıya kalırsanız ve uyuşturucularla provoke edilen veya giderek şiddetlenen hastalıklara yakalanmanız büyük bir ihtimaldir. Bu yaklaşımla tesisimizde  hastalığın genetik faktörlerle gelişen belirtilerini engelemeyi ve çevresel faktörlerle gelişen mental rahatsızlıklar da tedavi edilmektedir.

Fiyat bilgisi için iletişime geçiniz.

elele
Terapi seansı
Sağlık Teknisyeni İş Başında
Refleksoloji
Ev yapımı Çareleri
Hastane Koridorları
Fizik Tedavi Oturumu
Meditasyon
"Kendini gerçekleştirmek & değişmek dünyaya verebileceğin en büyük hizmet."
"Your own Self-Realization & Change is the greatest service you can render the world."

Sri Ramana Maharshi